Önskar du komma i kontakt med oss?

Om du har en fråga, ris eller ros, kan du kontakta oss här. Men innan du kontaktar oss, titta gärna bland våra vanliga frågor.

Jag kan inte logga in eller har glömt mitt lösenord
Om du inte kan logga in, kontrollera att du matat in rätt e-postadress och lösenord. Har du glömt ditt lösenord kan du beställa ett nytt här >>
Jag har inte fått e-post, t.ex. bli medlem
Vanligtvis kommer e-post fram på några sekunder, men ibland kan det ta längre tid. Har man lite otur kan e-post fastna i spam/skräppost-filter. Så har du inte fått e-post efter fem minuter så kontrollera din spam/skräppost-folder.
Jag vill avsluta mitt medlemskap
Jag vill avsluta mitt medlemskap
Varför behöver man mata in personnummer för att bli medlem?
Det korta och enkla svaret är, att du behöver vara Svensk medborgare för att kunna söka i fullständiga folkbokföringsregistret.
Det är en person skriven på en adress som inte bor där
Det kan vara en person som är kvarskriven, skrivit sig fel eller av någon annan anledning står skriven där. Kontakta folkbokföringsregistret för mer information.
Lägenhetsnummer, namn eller annan information är fel
Oftast har personen i fråga anmält dessa uppgifter till skatteverket. För att ändra dessa uppgifter, behöver denna person kontakta folkbokföringsregistret igen och rätta uppgifterna.
När försvinner en person från databasen?
Det finns flera anledningar att en person försvinner. Personen i fråga kan ha flyttat utomlands, fått skyddad identitet, dödsfall osv.
Hur ofta uppdateras informationen?
Hur ofta uppdateras informationen?
Visa alla vanliga frågor i vår FAQ >>

Kontakta oss

Fyll i formuläret nedan och skicka det till oss så kontaktar vi dig inom kort.